Zece posturi de televiziune sancționate de CNA pentru prezentarea mincinoasă a cazului profesorului de religie botoșănean

Zece posturi de televiziune sancționate de CNA pentru prezentarea mincinoasă a cazului profesorului de religie botoșănean

|
16/05/2019
|
0 comentarii
|

Vă mai amintiți cazul profesorului de religie acuzat că ar fi bătut un elev până la internarea sa, caz „fabricat” de mass-media fără să facă o minimă anchetă și să ceară un simplu punct de vedere preotului. Mai mult, B1 TV a folosit un filmuleț flas, de acum șapte ani, pentru a mări dramatismul cazului.

Curând după incident, imaginile de pe camerele de supraveghere din zonă au dovedit că nu preotul a fost cel care l-a bătut pe copil și că totul a fost fake news.

Consiliul Național al Audiovizualului a sancționat posturile Digi 24, Pro TV, Antena 1 și 3, Romania TV, Realitatea TV, Prima TV, Kanal D și TVR 1 cu somație publică și cu amendă postul B1 TV, pentru modul în care au prezentat cazul profesorului-preot din Botoșani.

Ne întrebăm cine repară însă drama familiei părintelui care a trecut prin momente groaznice, totul în urma unei imagini false mediatizate la nivel național ?

 

Despre noi

Blogul nostru s-a născut în 2013, în contextul campaniilor de denigrare a valorilor creștine din presă și social-media. Mulțumim mult pentru că ai fost alături de noi și ne-ai dat puterea de a merge mai departe!

Dacă dorești să ajuți misiunea noastră, o poți face printr-o donație de 1$/lună pe Patreon: https://www.patreon.com/avereabisericii.

De asemenea ne poți scrie pe avereabisericii@gmail.com.

Doamne ajută!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *